Jak widać – to, że weszło RODO wcale nie znaczy, że moje wpisy o nim się skończą. Zresztą zainteresowanie wciąż jest duże, a o ile widzę nie wszyscy mają też temat wdrożony. Dziś wesprę tych z Was, którzy działają w e-commerce.
Jak uczyłem o RODO wystawców Pyrkonu (w przerwie kupowania sobie Asteriksów 😉 ), to poznałem większość ich potrzeb i wątpliwości. Na warsztat wziął mnie też w lajwie Rahim Blak – popularny coraz bardziej rozpoznawany ekstrawertyczny przedsiębiorca z „artystycznym” podejściem, którego platforma edrone ułatwia „ekomersom” pracę, także w kontekście RODO.
Dobra, nie ma co przedłużać – jeśli chcesz zobaczyć jak Rahim mnie wypytuje (a ja się nie daję! ????) to jest tu poniżej.
Aby używać odtwarzacza, niezbędne jest wyrażenie zgody na przechowywanie plików cookies powiązanych z usługami odtwarzaczy. Szczegóły: polityka prywatności.
Tak, zgadzam się.
Gdybyś miał jeszcze jakieś „nieodpowiedziane” pytania, to śmiało się odzywaj.