Tyle bzdur pojawiło się ostatnio wokół nałożenia na Meta nowych obowiązków… i wokół pojawiających się nam komunikatów o tym, że możemy płacić portalowi… Że aż z wielką przyjemnością przyjąłem zaproszenie do spotkania, które to trochę odkłamie i wyjaśni.

A rozmawiałem z dwójką świetnych speców, z którymi w temacie „internetów” rozmawialiśmy już nieraz. W 2017 rozmawiałem o RODO z Danielem Kędzierskim, natomiast w 2022 o nowych banerach i zasadach cookies z Witkiem Wrodarczykiem. A teraz: przy okazji zamieszania, decyzji EROD, zgód i niezgód, bzdurnych artykułów w prasie marketingowej i tak dalej – skrzynęliśmy się w trójkę. Posłuchaj tej rozmowy, naprawdę warto.

Tutaj agenda:

➡️ Zaczynamy od najświeższych wiadomości: Facebookowi zabroniono wyświetlania reklam. Dowiedz się, jak EROD i świadoma zgoda wpływają na tę decyzję.

➡️ Słyszeliście o płatnym Facebooku? Analizujemy, czy zgody zbierane przez platformę są wymuszone, a także jakie scenariusze mogą się wyłonić w tej sytuacji.

➡️ Ekskluzywne spojrzenie na oficjalne stanowisko Meta oraz rozważania na temat różnic między targetowaniem a personalizacją. Jakie stanowisko zajmuje Unia Europejska, a co tak naprawdę oznacza personalizacja?

➡️ Odkrywamy, jak dużą wartość mają dane dla biznesu Meta, jakie zmiany mogą nastąpić w reklamach i co to oznacza dla przyszłości marketingu.

➡️ Zastanawiamy się, jak zbierać dane kontaktowe legalnie, co oznacza nowe prawo DSA dla targetowania reklam, a także jak Google i Facebook podchodzą do reklam niestargetowanych.

➡️ Na koniec, przyglądamy się Permission Marketingowi – czy ta zasada nadal ma swoje miejsce w dzisiejszym świecie reklamy?

Brzmi zachęcająco? No to super, całość rozmowy poniżej. A tytułowy Obraz MediamodifierPixabay.

Aby używać odtwarzacza, niezbędne jest wyrażenie zgody na przechowywanie plików cookies powiązanych z usługami odtwarzaczy. Szczegóły: polityka prywatności.
Tak, zgadzam się.