Po ostatnim specjalnym odcinku o tym, jak prawo i radcowie mogą pomóc uchodźcom z Ukrainy wracamy na tory odcinków zgodnych z planem. Pomówmy o tym, co niby wiadomo – że konsument ma prawo. Ale i tak w związku z nim jest mnóstwo niejasności.

W ich rozsupłaniu pomogła mi koleżanka z grona radców prawnych – Agnieszka Jelska. Odcinek przyda się choćby influencerom, ale przede wszystkim Polakom kupującym przez Internet. Kto może ich bronić? Gdzie mogą dzwonić? Albo zupełnie przyziemne sprawy – od kiedy liczy się czas na odstąpienie od umowy, gdy wyjmujemy karton z paczkomatu? Szczegóły w naszej rozmowie.

Aby używać odtwarzacza, niezbędne jest wyrażenie zgody na przechowywanie plików cookies powiązanych z usługami odtwarzaczy. Szczegóły: polityka prywatności.
Tak, zgadzam się.

Pamiętaj, że poprzednie odcinki znajdziesz tutaj. Jeśli zamiast filmu wolisz posłuchać samego nagrania – możesz odsłuchać na SpotifySpreaker, Google PodcastApple Podcast. Warto!