Dlaczego warto wpaść na konferencję Book Marketing i… jak to zrobić za darmo

Dlaczego warto wpaść na konferencję Book Marketing i… jak to zrobić za darmo

6 marca wystąpię na wydarzeniu, które zapowiada się świetnie. Będzie o mega ciekawych rzeczach — książkach i marketingu. Jeśli teraz Cię jeszcze nie interesują — wkrótce pewnie zaczną.

Czemu? Bo teraz marketing jest wszechobecny — jak prowadzisz firmę, przyda się. Gdy chcesz mieć dobry wizerunek przed szefem — przyda się. Nawet dobra marka na pierwszej randce nie zaszkodzi 😉 

A i książki to przydatna sprawa. One akurat od wielu lat i to się pewnie nie zmieni — można uciec w inne światy czy dowiedzieć się więcej o naszym. 

Na czym polega event?

Book Marketing jest częścią czegoś większego — Poznańskich Targów Książki. Odbędzie się na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich 6 i 7 marca. Skierowane jest nie tylko do wydawców czy bibliotekarzy, ale też autorów i influencerów. Myślę, że fajnie połączy te środowska.

Kto wystąpi?

Wiele osób przyciąga oczywiście Katarzyna Bonda 🙂 Poza tym między innymi Paweł Tkaczyk, Artur Kurasiński, Tomek Manikowski, Wojtek Kardyś i — jak wspominałem — ja! Jeśli nie masz dosyć słuchania mnie na co dzień, możesz za to zapłacić. 😉 Ale nie musisz, bo…

Konkurs

Mam do oddania dwie wejściówki na to wydarzenie. Konkurs trwa u mnie na fejsie, o tutaj! Już jest parę ciekawych zgłoszeń, a czas został już tylko dzisiaj do końca dnia! 

Inne bajery

Warto zauważyć, że na wydarzeniu będą też inne ciekawe kwestie. Można przeniknąć się z samymi „głównymi” Targami. Można skorzystać z pogotowia marketingowego — to takie dyżury specjalistów, mnie tam zastaniesz w piątek między 13 i 15. No i — cytując oficjalny opis wydarzenia – “Dodatkowo organizatorzy przygotowują specjalną strefę dla blogerów i mediów, w której można będzie w cztery oczy porozmawiać z pisarzem, nawiązać kontakt z wydawcą, czy zrobić atrakcyjne zdjęcia.”.

Agenda

A skoro tak dobrze idzie mi przeklejanie 😉

PIĄTEK 06.03.2020

PRELEKCJE

11:00- 12:00 Pisz i sprzedawaj legalnie.  Tomasz Palak <3 <3 <3 <3

12:00-13:00 Budowanie społeczności wokół wydawnictwa, instytucji kultury, osoby. Prelegent: Paweł Tkaczyk

13:00-14:00 PRZERWA

14:00-15:00 Uwiedź czytelnika – jak wykorzystać social media do sprzedaży książek. Prelegent: Tomasz Manikowski

15:00-16:00 Storytelling w biznesie – opowiadaj i stań się opowieścią, fascynuj słowem. Prelegent: Adam Pioch

17:00-18:00 Jak zwiększyć ruch na stronie i rozpoznawalność marki za pomocą content marketingu. Maciej Raczak

WARSZTATY

13:00-14:00 Ecommerce dla Wydawcy i Księgarza. Zabiegi zwiększające sprzedaż- od UX przez wsparcie sprzedaży działaniami prokonsumenckimi. Prowadzenie: Maciej Raczak

17:00-18:00 Budowanie i wspieranie marki za pomocą monitoringu Internetu. Prowadzenie: Mikołaj Winkiel/ Brand 24

SOBOTA 07.03.2020

PRELEKCJE

11:00-12:00 Jak tworzyć i promować książki w erze social mediów.  Prelegent: Artur Kurasiński

12:00-13:00 Budowanie marki w oparciu o literaturę. Przemysław Staroń

13:00-14:00 PRZERWA

14:00-15:30 Od pomysłu do zysku – proces wydawniczy , promocja i sprzedaż książki z punktu widzenia autora. Katarzyna Bonda.

WARSZTATY

13:00-14:00 Jak współpracować z influencerami? Trendy, strategie, metody. Wojciech Kardyś

16:00-17:00 Al jako narzędzie nowoczesnego procesu wydawniczego. Prelegent: Dr Krzysztof Sopyła  

Podsumowanie

Będzie krótkie – zapraszam! To będzie dobre wydarzenie, okazja poznania fajnych ludzi, pewnie kupienia książek… 😉 A jak chcesz pojawić się za darmo – przypominam o konkursie. Do zobaczenia!