Filmy

Filmy, Prawo

RODO jak rodeo część 6 – tym razem film

Wspominam o RODO już od dłuższego czasu – nie chcę by tradycyjnie po polsku przed majowym wejściem w życie przedsiębiorcy zabrali się za dostosowanie w ostatni weekend kwietnia. A i filmy ostatnio dobrze się przyjęły – więc podrzucę tutaj ten z projektu firmy Profit Plus, który własnie tej zmiany w ochronie danych dotyczy.

Filmy, Prawo

Startup w gąszczu umów

Moje niemal dwugodzinne szkolenie – w całości. Podczas wystąpienia w Pomorskim Parku Naukowo Technologicznym zanalizowałem w czterech „żarówkach” żywioły powiązane z otoczeniem prawnym startupu. Prócz podstaw i końcowego omówienia przykładowych zapisów w umowach – są to oczywiście umowa startupu z inwestorem oraz członków startupu między sobą.

Filmy, Prawo

Moje wystąpienie z 2014

Tak jak zapowiadałem wrzucając wystąpienie z tej jesieni, czas na coś ciut starszego. Przeskoczymy do zamierzchłych czasów, gdy miałem włosy – a za moim plecami dopiero powstawał budynek Olivia Gate w Olivia Busiess Centre. Zresztą ta budowa posłużyła mi do jednego ze spontanicznych przykładów. Jak zwykle zresztą spontaniczne przykłady zaprowadziły mnie w dość podejrzane obszary – wymianę bananów za rowery czy konsumpcję rosołu przy Familiadzie. 

Filmy, Prawo

Moje wystąpienie z Young Business Festival

Zapraszam do obejrzenia mojego wystąpienia podczas YBF. Ze szczególną serdecznością do oglądnięcia zgodnie z obietnicą zachęcam uczestników szkolenia z wczoraj 🙂 Treścią jest wzięta na wesoło wzajemna relacja prawa i social media. Przede wszystkim kwestie prawa autorskiego i reklamy, bo odbiorcami byli głównie marketerzy i PRowcy. Zahaczyłem też o organizowanie konkursów na Facebooku i kwestię danych osobowych. Wkrótce kolejny film z Young Business Festival – ale tym razem nieco starszy.  

Filmy, Prawo

Nagranie mojego wystąpienia – social media czwartek w Trójmieście

Poniżej odsłuchać można moje wystąpienie „Gdzie prawo krępuje social media i co zrobić, żeby to było przyjemne?”. Nagrany zostałem w grudniu 2015 roku, w którymś z kolejnych postów umieszczę wersję nieco aktualniejszą. Treścią jest wzięta na wesoło wzajemna relacja prawa i social media. Przede wszystkim kwestie prawa autorskiego i reklamy, bo odbiorcami byli głównie marketerzy i PRowcy. Zahaczyłem też o organizowanie konkursów na Facebooku i kwestię danych osobowych.